If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
купи си дизел,няма да имаш проблеми с паленето
...и с още много други неща
Мразя икономията независимо за какво се отнася. Точно с дизелак да ми се подобри паленето се съмнявам. Всеки кара каквото му е кеф, ама ми е писнало от димни завеси от малък още не харесвам нафтови печки. Ако някога тръгна да си купувам дизел, в което мноооого се съмнявам, то ще бъде само алфа и нищо друго.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Мразя икономията независимо за какво се отнася. Точно с дизелак да ми се подобри паленето се съмнявам. Всеки кара каквото му е кеф, ама ми е писнало от димни завеси от малък още не харесвам нафтови печки. Ако някога тръгна да си купувам дизел, в което мноооого се съмнявам, то ще бъде само алфа и нищо друго.
Навремето и аз мразех дизелите,не ме кефеха и комбитата и джиповете,но сега нещата изглеждат по друг начин.Така че нещата се променят,колите никога не съм ги избирал дизел или бензин,като ми хареса нещо съм го взимал
Навремето и аз мразех дизелите,не ме кефеха и комбитата и джиповете,но сега нещата изглеждат по друг начин.Така че нещата се променят,колите никога не съм ги избирал дизел или бензин,като ми хареса нещо съм го взимал
Аз не мразя дизелите. Джипове вече почти няма. Поне това, което аз разбирам под джип. А комби харесвам, но това е кола която се купува с цел да ти върши конкретна работа.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Моята е 1.6 ТС и мога да кажа, че се държи отлично във всяко отношение-разход и пъргавина.
Преди това карах дизел, малко по-икономично и повече проблеми - зимата, турбо, тъмни облаци когато се развърти турбината, горивен филтър доста честичко благодарвние на "отличната" ни нафта. Сега 95+ от Еко-то и ..Успех.
Моята е 1.6 ТС и мога да кажа, че се държи отлично във всяко отношение-разход и пъргавина.
Преди това карах дизел, малко по-икономично и повече проблеми - зимата, турбо, тъмни облаци когато се развърти турбината, горивен филтър доста честичко благодарвние на "отличната" ни нафта. Сега 95+ от Еко-то и ..Успех.
Евала е тва е приказка. ЕЕЕЕЕЕЕ хубав ден е днес бре, дано така и вечерта да мине.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Бензина е доста добро решение според мен,а относно дизелчето поинтересувай се какви са цените на помпите за нико и високо налягане,дюзите и турбото.Преди 3 седмици на мой приятел му се скапа турбото на ЖТД-то и вече 20дни не може да се намери сносно турбо за под 1200лв.
Мразя икономията независимо за какво се отнася. Точно с дизелак да ми се подобри паленето се съмнявам. Всеки кара каквото му е кеф, ама ми е писнало от димни завеси от малък още не харесвам нафтови печки. Ако някога тръгна да си купувам дизел, в което мноооого се съмнявам, то ще бъде само алфа и нищо друго.
Моята е 1.6 ТС и мога да кажа, че се държи отлично във всяко отношение-разход и пъргавина.
Преди това карах дизел, малко по-икономично и повече проблеми - зимата, турбо, тъмни облаци когато се развърти турбината, горивен филтър доста честичко благодарвние на "отличната" ни нафта. Сега 95+ от Еко-то и ..Успех.
1. Под по-мощен имам предвид доста по-големия въртящ момент на дизелите, който въртящ момент кара колата да е по-пъргава и да ускорява по-добре, от това пък следва да си направиш извода, че купето ще се чувста много по-добре с такова двг ти как мислиш?!?
За чип тунинга изобщо пък нема и да споменавам кви чудеса върши при дизелите
п.с.Не палиш добре щото не си дизел колега
2. Въпросът колега е, че дизелите при еднква кубатура с бензините вече са с почти изравнени мощности колега (в некои случаи даже дизелите с и с по-голяма мощност от бензинките колега), да не говорим, че въртящия момент м/у двата типа дгигателя изобщо неможе да се сравнява колега!
3. Виж колко добре ти го е казал и се е ориентирал колегата ОЕМ браво евалла
Усетил е от къде духа ветъра
4. Колега ще ти кажа, че на твоя приятел му се е скапало турбото, защото вероятно таз неговата алфичка БЯЛ ден не е видяла завалийката бе драги ми колега
Помисли малко преди да даваш генерални заключения!!!
5. Факта, че не харесваш нафтови печки си е лично твой бизнес колега! Факт, е също че те са по-икономични (по-малко пари за гориво и повече пари в портфейла), с по-голям въртящ момент и съответно с по-голямо предавателно число двг/задвижващи колела (а от там и повече адреналин и чувство за мощ и сукорение) е мисля, че на този етап толкоз ти стига, а колега
6.
7. И от душичката на твоята бивша нафта, не е било останало много много драги колега
Хора ясно е, че всеки ще си хвали неговото...Единия колега кара дизел..,а другия бензин, третият на газ итн...Истината е, че по-доброто от бензин и дизел е това, което ти е по на душата....Така, че колегата който е пуснал темата да си отговори за него специално кое ще е по-доброто. Тук всеки ще си хвали "стоката".... И бензина и дизела си имат своите плюсове и минуси
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Хора ясно е, че всеки ще си хвали неговото...Единия колега кара дизел..,а другия бензин, третият на газ итн...Истината е, че по-доброто от бензин и дизел е това, което ти е по на душата....Така, че колегата който е пуснал темата да си отговори за него специално кое ще е по-доброто. Тук всеки ще си хвали "стоката".... И бензина и дизела си имат своите плюсове и минуси
Не си прав колега и ще ти кажа защо !!!
Аз нито си хваля моето, нито имам стока за продан, че и за хвалене колегаа...
Аз чисто и просто изкарвам фактите на показ за да си отворят очичките некои свенливи и позаспали бобърчета от форума колега нищо повече...
Това пък, че аз съм избрал дизел ми дава възможност да добия реална представа за поведението на двигателя и то във всевъзможни ситуации.
Повервай ми, не малко време съм карал бензин и личното ми мнение е че минусите на дизелите са мноооого по-малко от тези на бензините (ако изобщо има такива разбира се)
Хора ясно е, че всеки ще си хвали неговото...Единия колега кара дизел..,а другия бензин, третият на газ итн...Истината е, че по-доброто от бензин и дизел е това, което ти е по на душата....Така, че колегата който е пуснал темата да си отговори за него специално кое ще е по-доброто. Тук всеки ще си хвали "стоката".... И бензина и дизела си имат своите плюсове и минуси
Колеги аз съм с 1.6 тс ама 147 и да си призная нещо ми е спънато след като Румбата ме повози на една дизелка 156. Направо се насрах от кеф от пъргавината и разхода на дизелките е чуствително по-нисък, то следващата ми кола ще е нафта.
Относно разходи ( турбо, дюзи и тн.) БГ е кофти вариант за дизелките поради спесификата на нашите горивааааааааааааааааа.
Много често срещам такава тема и наистина и двата типа двигатели си имат плюсовете и минусите.
Но хора не забравяйте, че повечето коли, които караме в БГ им е писано да се скапват и да ни вкарват в разходи и то големи така, че не мисля, че даването за пример как на един кой си турбото се е скапало и за туй да не купуване нафта е обективно.
Интересно ми е какъв ще бъде изхода от един тест между примерно две алфи - едната дизел, другата бензин.
Записват се всичките разходи( гориво, дюзи, помпи и тн.) покрай тези коли и на финала да се види коя кола е финансово по-изгодна!
Колеги аз съм с 1.6 тс ама 147 и да си призная нещо ми е спънато след като Румбата ме повози на една дизелка 156. Направо се насрах от кеф от пъргавината и разхода на дизелките е чуствително по-нисък, то следващата ми кола ще е нафта.
Относно разходи ( турбо, дюзи и тн.) БГ е кофти вариант за дизелките поради спесификата на нашите горивааааааааааааааааа.
Много често срещам такава тема и наистина и двата типа двигатели си имат плюсовете и минусите.
Но хора не забравяйте, че повечето коли, които караме в БГ им е писано да се скапват и да ни вкарват в разходи и то големи така, че не мисля, че даването за пример как на един кой си турбото се е скапало и за туй да не купуване нафта е обективно.
Интересно ми е какъв ще бъде изхода от един тест между примерно две алфи - едната дизел, другата бензин.
Записват се всичките разходи( гориво, дюзи, помпи и тн.) покрай тези коли и на финала да се види коя кола е финансово по-изгодна!
ОК всеки има право на избор. Аз също съм карал дизел (ХДИ на пежо)...Знам им плюсовете на дизелите, но си имат и минуси не като да нямат!!!
В този ред на мисли, както го е подкарал колегата ХЕКТОР..., който казва "следващата кола ще ми е НАФТА"....(1,6 му е бавна сравнение с дизел) , АЗ казвам "следващата кола ще ми е ТУРБО БЕНЗИН"..........
Последен въпрос..., ако няма минуси дизела защо няма ДИЗЕЛОВО ФЕРАРИ/Ламбо/Порше?
П.С За да не се тълкува мнението ми като спам ще кажа по темата, че 1,6 бензин не е подходящ в конкретния случай за 156...Ще му е трудно на двигателчето....
ОК всеки има право на избор. Аз също съм карал дизел (ХДИ на пежо)...Знам им плюсовете на дизелите, но си имат и минуси не като да нямат!!!
В този ред на мисли, както го е подкарал колегата ХЕКТОР..., който казва "следващата кола ще ми е НАФТА"....(1,6 му е бавна сравнение с дизел) , АЗ казвам "следващата кола ще ми е ТУРБО БЕНЗИН"..........
Последен въпрос..., ако няма минуси дизела защо няма ДИЗЕЛОВО ФЕРАРИ/Ламбо/Порше?
Кажи ми бе колега всеки плещи имали минуси съвременните дизели, е какви са им минусите бе да питам аз, така и неразбрах??????????????????
Отговора на въпроса ти за Ферари,Порше и т.н е много прост колега
Той се състои в това, че от самото си основаване Ферари,Ламбо и Порше са работили само и единствено в сферата на бензиновите мотори и са хвърляли всички сили в разработката именно на тези мотори.
По тази логика:
1.Ще им струва, не малко инвестиции на производителите за да тръгнат да разработват достатъчно мощен и конкурентен на мощните би-турбо бензинови двигатели.
2.На този етап, не се налага те да правят това, защото все още търсенето на бензинови двигатели е достатъчно голямо.
3.Никой нема да тръгне да гони дивото след, като все още държи здраво питомното колега
Първите стъпки в тази посока, обаче направиха VW и PEUGEOT, които са насочили не малко усилия в разработката на ДИЗЕЛИТЕ и даже 1-вия от двата концерна за 2-ра поредна година печели напреварата на 24-те часа на Льо Ман с Ауди R8 TDI, а Пежо завършват втори и те отново са със силов ДИЗЕЛОВ мотор
Така, че края на бензините, не е много далече колеги
Мисля, че както винаги бях доста изчерпателен колега
Comment